یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
آیت الله کریمی جهرمی

حوزه/ آیت الله کریمی جهرمی در پیامی درگذشت مؤمن بالله، میرزا ابوالقاسم حکیم باشی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله کریمی جهرمی در پیامی درگذشت ارتحال صدیق گرامی، مؤمن بالله آقای حاج میرزا ابوالقاسم حکیم باشی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله کریمی جهرمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و حزن، خبر ارتحال صدیق گرامی، مؤمن بالله آقای حاج میرزا ابوالقاسم حکیم باشی را دریافت کردم.

اخلاق حسنه، دنیا گریزی حقیقی و دلدادگی اش به ساحت مقدس اهل بیت علیهم‌السلام از آن مرحوم چهره ای به یادماندنی ساخته بود. سال ها حضور در محضر بزرگان اخلاق و بهره گیری از عالمانی همچون حضرت آیت الله حاج آقا رحیم ارباب قدّس سره و نیز علمای بزرگ مشهد مقدّس این انسان الهی را به دریای علوم اهل بیت و عرفان ناب اتصال داده بود و از همین رو محضر آن مرد آسمانی یادآور انسان به قیامت و عالم معنا بود.

اینجانب با اندوه فراوان، فقدان این نمونه پاکی و معنویت را به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیة و الثناء، همسر معظمه و آقازادگان عزیز و داماد محترمشان، مردم شریف خوانسار و حوزه مبارکه آن و نیز به حوزه ی مقدس مشهد و همه ی معاشران و بهره مندان از نَفَس قدسی ایشان تسلیت می گویم.

از خداوند متعال می خواهم این عبد صالح را در مستقر رحمت خود جای دهد و با موالیانش، به خصوص حضرت سید الشهدا و حضرت علی بن موسی الرضا علیهما و علیهم السلام محشور فرماید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۱۲ صفر ۱۴۴۶

علی کریمی جهرمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha